Google AdWords

Prowadzimy kampanie AdWords.
12 lat doświadczenia i ponad 10 mln zł wykorzystanego budżetu.

EKSPERT ADWORDS

Wydatki reklamowe spółek, których jesteśmy udziałowcami, i których kampanie reklamowe AdWords prowadzimy, przekraczają 2 mln zł rocznie. Jest to ok. 0,2% całego budżetu Google z Polski, czyli stanowimy 1/500 wpływów Google z rynku polskiego.

Nasze doświadczenie spowodowało wypracowanie szeregu metod optymalizacyjnych. Przede wszystkim w pracy wspomagają nas automatyczne skrypty analityczne, które pozwalają zaoszczędzić nawet 40% budżetu przy utrzymaniu ilości konwersji.

Nasze doświadczenie w pracy z własnymi budżetami powoduje, że nacisk na koszt konwersji jest kluczowy.

WYPRÓBUJ NAS

Jeśli istnieje możliwość zarabiania na zleceniach z internetu w Twojej firmie to my tego dokonamy, a koszt konwersji będzie zmierzał do wartości minimalnej, przy zachowaniu maksymalnie dużej ilości konwersji (można mieć więcej konwersji, ale będą one drogie i mogą przekroczyć akceptowalny poziom). Innymi słowy – naszym celem jest prowadzić kampanię tak, aby była maksymalnie dochodowa:

ZYSK ADWORDS = ( MARŻA – KOSZT KONWERSJI ) * ILOŚĆ KONWERSJI – ma być jak największy

Możemy rozpocząć od prostej kampanii z kilkoma słowami kluczowymi, które na pewno konwertują (ale też obsługują jedynie ułamek rynku). Efekty naszych działań są widoczne w kilka dni. Nie wiążemy się długoterminową umową. Po prostu nas wypróbuj.

Po pozytywnym sprawdzeniu nas, możemy opracować pełną kampanię w AdWords. Oczywiście pełne przygotowanie kampanii to praca dużo bardziej złożona, niż pokazanie skuteczności naszych działań na prostym przykładzie.

W przypadku podjęcia współpracy, konieczna jest realizacja następujących etapów:
  • Przygotowanie kampanii i wdrożenie rozwiązania
  • Uruchomienie i nadzór nad kampanią
  • Strategia, audyt i optymalizacja

jak przebiega współpraca?

Nad przebiegiem kampanii czuwa nasz specjalista. Stale modyfikuje on parametry naszych algorytmów, tak aby osiągnąć Państwa cele.

Algorytm może pracować na zastanych kampaniach, jednak ze względu na wykryte przez nas wzorce, zwykle lepiej stworzyć nowe kampanie reklamowe.

Uruchomienie algorytmu wiąże się z przygotowaniem kampanii, listy słów kluczowych oraz dopasowaniem działań do potrzeb Klienta. Etap ten składa się z badania oferty Partnera, analizy obecnej kampanii, jeśli ta istnieje, wyszukania odpowiednich słów kluczowych, oszacowania budżetu. Zwykle trzeba przygotować bazy produktów, opinii, miejsc docelowych, osób kontaktowych.

Uruchomiony algorytm wymaga operatora do korygowania swojego działania. Korekta jest potrzebna, aby analizować otoczenie konkurencyjne i podejmować odpowiednie decyzje. Przykładowo duża kampania konkurenta może doprowadzić albo do podjęcia rywalizacji i przeszkodzenia mu w jego celach (lub wykorzystania jego ruchu) albo odwrotnie, odpuszczenia walki w danym czasie (jeśli np. ma duży rabat i nie chcemy konkurować ceną).

Nasz ekspert musi poznać Państwa produkty i stworzyć strategię, monitorować ją i korygować. Innymi słowy mogą Państwo outsource’ować do nas obsługę SEM. Będziemy dążyć do maksymalnej rentowności Państwa firmy z kanału AdWords.  W tym wypadku przejmujemy zadania kreatywne – wymyślamy kampanie, strategie, ustalamy sposoby wejścia na dane rynki, innymi słowy wspieramy Zarząd w podejmowaniu właściwych decyzji. Oczywiście możemy prowadzić Państwa kampanie również bez wykorzystania naszych algorytmów (nie zawsze da się je wykorzystać – np. reklama displayowa, youtube, product feed i inne), ale większość konwersji pochodzi jednak z kampanii AdWords w wynikach wyszukiwania.

zarabiaj z google adwords

Należy mieć na uwadze, że AdWords nie zawsze działa. Czasami nie da się sprzedać produktu, tak aby zmieścić się w marży ze sprzedaży. Cena za lead’a jest wirtualna, w przypadku SaaS zależy od czasu życia Klienta. Należy określić cele, i móc je kalkulować. Aby to zrobić dobrze należy przygotować całą organizację. Bardzo rzadko można przypisać prawidłowo wszystkie konwersje do źródła. Jeśli AdWords jest jednym z mediów pozyskiwania lead’ów to wpływa on na pozostałe kanały (i vice versa). Łatwo ocenić poprawę skuteczności kampanii, mając starą kampanię, ale to jest relatywne, a nie bezwzględne. W idealnym przypadku znamy źródło lead’a (np. w rozmowie telefonicznej, przekazaniu kontaktu). Innymi słowy jeśli AdWords nie jest większościowym medium pozyskiwanie lead’ów, aby ocenić skuteczność kampanii trzeba mieć prawidłowe dane o źródle. Nasz ekspert może pomóc wdrożyć wiarygodne metody przypisywania konwersji.

Mając wiarygodne zliczanie konwersji, można stopniowo podnosić budżet AdWords, tak aby mieć pewność, że w każdym momencie kampania się opłaca. Kampanie AdWords wraz ze wzrostem budżetów zwiększają ilość konwersji, ale koszt konwersji również się zmienia (zwykle rośnie). Za pomocą naszej pracy i naszych algorytmów znajdziemy punkt w którym Twoja firma zarobi najwięcej.

Chcesz wiedzieć ile środków musisz przeznaczyć na Google AdWords? Sprawdź ile kosztują nasze usługi

KONTAKT

Zadzwoń lub napisz, a my skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe.